MONDOM AZ ŐSZINTÉT...

ez itt mind hétköznapi családállítás

3 érv, hogy belőled is tanácsadó legyen

bipolar.jpg

Már nagyon utálod, amit csinálsz, le akarod rázni magadról a kötöttségeket, harmóniára, sikerre, jó bevételre vágysz. Ideje váltanod, legyél, mondjuk, tanácsadó. Hiszen bírod a kiszámíthatatlanságot, a 24 órás szolgálatot, azt, hogy nem számít a saját komfortérzeted, bárkire tudsz mosolyogni, és tudomásul veszed, hogy a kliensednek mindig igaza van. Vagy nem? Vágyak és valóság.

A tanácsadó munkája könnyű, és sok a szabadideje

Én valóban csak minden második hétvégén dolgozom, péntektől vasárnapig. Vagy hétfő délig. Pénteken reggel 9-21 óráig. Vagy éjjel fél 11-ig. Szombaton 8-kor kezdek az első klienssel, aztán tanítok vagy csoportot vezetek 18 óráig. Utána is jön hozzám még valaki. Vagy egymás után ketten is. Vasárnap nagyjából ugyanez. A következő napokban szervezem a csoportjainkat, és az egyéni üléses klienseket, menedzselem a honlapot, a facebook oldalt, válaszolok a visszajelző kliensek hosszú leveleire, meghívó körleveleket küldök. Órákat töltök a telefon másik végén, mert sok kérdést kapok – szombaton késő este épp úgy, mint kedden reggel fél 7-kor –, sok lelki vészhelyzetet hárítok el így is, no meg minden apró részletre odafigyelek, hogy a programjaink infrastruktúrája (kávétól a vécépapírig) tökéletesen működjön…

Ja, és készülök a következő hétvégére, amikor majd dolgozom, hiszen nem mindegy, hogy mit mondok, miről beszélek, mennyire vagyok felkészült, mert ha nem jól végzem a munkám, hirtelen túl sok szabadidőm lesz.

A tanácsadó sok pénzt keres

A jó tanácsadó valóban megél a munkája ellenértékéből. Feltéve, hogy a valós piaci viszonyokhoz, és nem a konkurencia álomvilágához szabja a tarifáját. Szempont az is, hogy évekig ne emeljek árat, mert a visszatérő kliensek igénylik a kiszámíthatóságot. És mindig jön valaki, aki épp nem tud fizetni. Akit megsajnálok, mert látom, hogy az a pénz, amit végső kétségbeesésében nálam hagyna, a megélhetését veszélyeztetné. Mindig kitalálok kedvezményeket is. Egy családállítás árában nálunk persze benne van az előzetes és (végtelen) utólagos telefonos, levelezős konzultáció lehetősége is. Így az az összeg, amit beszedhettem volna, igen csinos. Amit valóban megkapok, korrekt.

A tanácsadónak tekintélye van, sokan felnéznek rá, rajonganak érte, szeretik

Ha megérdemli, valóban rengeteg pozitív visszajelzést kap. Csak ezért nagyon meg kell dolgozni. És azt is tudomásul kell vennie, hogy a tökéletes szakmai felkészültség mellett a saját emberi igényei (átmenetileg) nem számítanak. Mindig kérdezik tőlem, miért nem eszem semmi a csoportok ideje alatt, egyik szünetben sem, ideértve az ebédidőt is. Higgyétek el, próbáltam, de már a második falatnál hárman állnak körbe, tíz kérdéssel, és teli szájjal esélytelen vagyok. Mindegy az is, mit álmodtam, hogy érzem magam, mihez lenne kedvem, szimpatikus-e az illető, aki éppen kekeckedik velem.

Úgy vagyok főszereplő, hogy közben csak a többiekre figyelek.

Miért érdemes mégis belevágnod? Miért csinálom?

Mert szenvedélyesen érdekelnek az emberek, és hiszek abban, hogy valódi változásokat indíthatok el. Mert ehhez értek, ez vagyok én, ezt csinálom általános iskolás korom óta, amikor suli után folyton csengett otthon a vezetékes telefon, és estig bogoztam a barátnőim szerelmi ügyeit. Ezt csináltam, amikor újságíró voltam, csak akkor le is írtam a történeteket.

Amikor dolgozom, hirtelen átkapcsolok, valahogy eltűnik belőlem minden más, csak az számít, aki megbízik bennem.

Mert ez az életem.

Ha csak egy kicsit is hasonlítasz ebben a szenvedélyben rám, gyere el a (kattints a következő szóra!)  Rendszerakadémiára, a többire megtanítunk. Március 3-án új családállítási tanfolyamot indítunk, és velünk pályára állhatsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladallito.blog.hu/api/trackback/id/tr9913592905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása